Un eveniment național expozițional, care a lipsit pieței noastre, va lua un nou start: prima ediție Expo Moto București va avea loc între 6 și 9 martie la Hala Laminor. Ca participanți, dar și ca susținători, am dorit să aflăm mai multe de la organizatori, iar Oana Radu, PR motoADN, ne-a împărtășit viziunea acestui eveniment și a viitorului apropiat al pieței moto.
O expoziție a noutăților
Peste 50 de expozanți vor prezenta tot ce au mai nou în materie de motociclete, scutere, echipamente, tehnologie și servicii. Circa 30 de mărci de motociclete și scutere vor fi expuse pe o suprafață de 12.000 mp. Vor fi brand-uri moto de care nu ați auzit, precum Sunra, Surron și Can-Am, pe care le veți vedea în premieră la acest eveniment.
Punem accent pe faptul că va fi o expoziție dedicată în egală măsură scuterelor, nu doar motocicletelor, și care va avea o componentă importantă adresată șoferilor auto, celor care vor să beneficieze de legea 125B. Mobilitatea urbană este atât de necesară în România în momentul de față și, prin acest eveniment, vrem să ne adresăm publicului nou, celor care intră acum în contact cu piața vehiculelor cu două roți.
Salonul va include o scenă pentru prezentări de călătorii, de proiecte ale industriei, ale motorsport-ului, și un food court pentru mai mult networking.
Ne așteptăm la minimum 20.000 de vizitatori. Biletele, disponibile pe iabilet.ro, au fost lansate early-bird la 32 lei și vor ajunge la 50 în apropierea evenimentului. Vor fi reduceri pentru grupuri și familii, gratuități pentru copii.
Dorința pieței
Am simțit lipsa unui eveniment de gen la noi în țară, am fost încurajați să luăm inițiativa și ne bucurăm că marii actori ai pieței au răspuns foarte rapid. Nu va fi o expoziție axată pe vânzare, importatorii și magazinele mari au dorit un salon al industriei, în care să poată prezenta produsele cele mai noi ale acestui sezon. Comunitatea avea nevoie de un astfel de eveniment și sperăm că ExpoMoto va contribui la dezvoltarea pieței într-un orizont scurt chiar.
O creștere sănătoasă
Cred că siguranța rutieră influențează piața moto. Foarte mulți, deși înțeleg dezavantajele statului în trafic, se simt vulnerabili pe două roți. Am putea vorbi și de o panică, nu chiar nejustificată, pentru că știm cu toții că România este „campioană” la numărul anual de accidente grave. Problema este mentalitatea, dar cred că programe coerente de siguranță rutieră ar ajuta la schimbarea acesteia. Ne dorim o dezvoltare sănătoasă a fenomenului moto, iar siguranța rutieră rămâne în continuare unul dintre pilonii de activitate ai motoADN.
Text și Foto: Oana Radu, motoADN